OnOne FocalPoint 2.0.9 - نرم افزار کنترل تیرگی و فوکوس تصاویر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

OnOne FocalPoint 2.0.9 نام نرم افزار جدید و شگفت انگیزی است که این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا بصورت شبیه سازی شده تیرگی و عمق قسمت مورد نظر از تصویر گرفته شده با دوربین عکاسی خود را تنظیم نمایید. به عنوان مثال شما عکس را با f/1.2 یا f/2.8 نتوانستید بگیرید که این باعث خواهد شد پس زمینه صاف و شفاف نداشته باشید. در اینجا نرم افزار کنترل تیرگی و فوکوس می تواند کمک بسزایی برای شما باشد.

به طور خلاصه اگر بخواهیم اشاره کنیم، وظیفه اصلی نرم افزار OnOne FocalPoint 2.0.9 ایجاد تمرکز بروی قسمتی از یک عکس می باشد. یعنی توسط ابزارهای موجود در برنامه قسمت های دیگر عکس که مورد نظر نیست تار و غیرشفاف خواهد شد و قسمت مورد نظر با جلوه ای خاص و واضح تر نمایان می شود. البته این کار با استفاده از الگوریتم های پیشرفته مات کردن و ابزار قلم مات سازی نواحی بسیار آسان خواهد بود.

OnOne FocalPoint 2.0.9

قابلیت جالب نرم افزار این است که هم بصورت مستقل قابل اجرا می باشد و هم اینکه بصورت پلاگین در نرم افزارهایی همچون Photoshop، Lightroom و Aperture قابل استفاده است. همچنین تنظیم روشنایی، کنتراست و نور عکس و افکت گذاری های خاص از دیگر امکانات نرم افزار OnOne FocalPoint 2.0.9 می باشد. تکنیک استفاده شده در این نرم افزار یک روش در عکاسی حرفه ای با دوربین های حرفه ای می باشد، پس اگر شما هم دوست دارید از این تکنیک بروی عکس های ساده خود بهره ببرید به شما پیشنهاد می کنیم این نرم افزار جدید را بطور کامل از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

دانلود دانلود رایگان OnOne FocalPoint (حجم : 60.54 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
 


Public Sub Window_OnLoad() 'Set LoadChar = AgentControl.Characters.Load ("Merlin", _ ' "C:Windowsmsagentcharsmerlin.acs") 'Change to proper root depending on OS. Set LoadChar = AgentControl.Characters.Load ("Merlin") On Error Resume Next Set Merlin = AgentControl.Characters ("Merlin") Merlin.Show Merlin.Speak ("jomleye shoma") Merlin.MoveTo 100,500 Merlin.GestureRight Merlin.Speak ("jomleye shoma") Merlin.MoveTo 500,10 Merlin.Speak ("jomleye shoma") Merlin.MoveTo 200,10 Merlin.Speak ("jomleye shoma") Merlin.MoveTo 300,300 Merlin.Speak ("jomleye shoma") Merlin.MoveTo 200,450 Merlin.Speak ("adrese maile shoma") Merlin.MoveTo 500,10 Merlin.Speak ("adrese webloge shoma") End Sub Sub AgentControl_DragStart (ByVal ID, ByVal Button, ByVal Shift,ByVal x, ByVal y) Merlin.Play ("Alert") Merlin.Speak ("Pau=800vol=65535darde eshgh hamishe marashekast dad ") End Sub Sub AgentControl_DragCOmplete (ByVal ID, ByVal Button, ByVal Shift,ByVal x, ByVal y) Merlin.Play ("RestPose") End Sub

دانلودرایگان نرم افزار2012

Hits.ir

:: برچسب‌ها: دانلود OnOne FocalPoint 2 , 0 , 9 - نرم افزار کنترل تیرگی و فوکوس تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی